[MontelLUG] MontelDVD

Samuele samuele.zanin a tiscali.it
Lun 27 Set 2010 13:37:23 CEST

  Il 27/09/2010 08:32, Stefano Fraccaro ha scritto:

> fra 7-8 lo vedi di sicuro... anzi quasi quasi ti prenoto come baby
> sitter   :-P
Seriamente, quanto paghi l'ora?

Fast forward di 8 mesi:
M: Steeeefaaaaaanooooo!!!!!! Dove c4$$0 situ finio?
S: Rivoooo...
M: Sempre su par quel stramaedetto computer!!! Te o spacco mi do' par a
testa!!! Vien qua che me tocca far sempre tutto mi!
S (da lontano): So qua...
M: ma me vutu dar o no na man? Varda che casin che ga fatto el to fork!
S: iero drio far el rebuild dell'immagine del MontelDVD.
M: se non te ghe a moi con quel computer te vedi ti...