[MontelLUG] Giovani e tecnologia

Stefano Fraccaro stefano.fraccaro a gmail.com
Mar 5 Apr 2011 09:07:50 CEST

In effetti la presentazione va un pò oltre gli scopi associativi... e lo
fa di proposito.
Ho ritenuto che parlando di parental control fosse necessario ampliare
un pò il
discorso per dare maggiore completezza ai contenuti      :-)

--

*Stefano Fraccaro**
*Automation Department

<http://www.simec.it/>

*Simec **S.p.A.**- *via E. Fermi, 4 - 31030 Castello diGodego - Treviso,
Italy
Tel: +39.0423.7351
E-mail: *stefano.fraccaro a simec.it
*Web Site:*www.simec.it
*Web Site:*www.genius.simec.it**
**
*NOTICE: This message contains SIMEC SPA classified information intended
only for use of the addressed name above. If the reader of this message
is not the intended recipient or the employee or agent responsible for
delivering the message to the intended recipient, please note that
dissemination, distribution or copying of this communication is strictly
forbidden. Anyone who receives this communication in error should notify
us immediately by phone and return the original message to us at the
above address.
SIMEC SPA - all rights reserved