[MontelLUG] [Fwd: Nuovo gruppo di traduzione di Ubuntu in Lingua Veneta]

roberto robra a teletu.it
Gio 16 Dic 2010 14:17:44 CET

Grassje,  anca io mi cato mejo a parlare el diaeto veneto cofà il
l'italiano,  orcoìona(tipico intercalare dei veneti di derivazione
francese antico, precisamente  "lenguadoc"= lingua di oco-maschio
dell'oca). Pero no voria ke quei del veneto nord no capisse coxa kei
dise quei del veneto sud quando kei parla de fenestre, goti, sercare,
conejo,masc-cio, e via discorendo.
Ma sicome ea xe na roba soeo par far ridare (spero, almeno) e co se
trata de magnare bevare ridare e combatare  mi no me tiro indrio gnan
dopo morto, vojo partecipare anca mi ala ridaroea.
Comandi!!
Loris, Par piassere dato che semo in fase de tradussion par capire cossa
che gò da fare desso me tradussito sta roba chive:

https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-vec

cussi a taco a ridare subito come un porseo??

Grassie

Roberto Brajion
( e no te digo co cossa che fa rima se no te tachi anca ti come i
compagni dele elementari....)