[MontelLUG] Aggiornamenti misteriosi...

Loris Pederiva loris.pederiva a gmail.com
Sab 18 Dic 2010 19:26:25 CET

Fermi tuti! Questo l'è un mestièr par l'aministrator del Grupo de Traduzion
de Ubuntu in Veneto.
Eora, vista la gravità del problema, disarìe che l'è d'uopo aplicar
l'algoritmo "Divide et Impera" (che i anglofoni i lo ciama anca "divide and
conquer"):
1) dividòn la el problema in due sotoproblemi de ordine inferiore:
    "firmware" -> "firm" e "ware"
2) 'ndemo vanti co l'analisi morfologica del primo sotoproblema: "firm" in
tel contesto l'è traducibile come "fisso", "fermo", o "statico".
3) el secondo sotoproblema l'è la traduzion dela parola "ware". E qua l'è
già pì critica. Un tradutor diletante el pol dir che "ware" vol dir "roba",
ma noi che son sboroni andon avanti e savòn che in te sto contesto, la
"roba" in question l'è la programazion de base del dispositivo.
Quindi, 'rivòn all'ultimo pas del'algoritmo:
4) rimetòn assieme le soluzioni e mi son ragionevolmente siguro che la
traduzion giusta in Lingua Veneta (porta pazienza, sior Vincente ;-) ) l'è
"programazion statica".
Che el fa 'bastanza fastidi.
Aprofitto par ricordarve che na volta quei che volea abolir le parole
forèste i era qui che andea via co la camisa negra. Par mi "firmware" va
benissimo.

ciao,
Loris
Ubuntu Venetian Translators

P.S.: Roberto, elo come che no te s'è ancora notà in tel grupo?? ;-)