[MontelLUG] sostituzione alice gate wifi

Stefano Fraccaro stefano.fraccaro a gmail.com
Mer 16 Nov 2011 17:42:21 CET

Mi associo al presidente esonerando MontelLug da quanto emerso e
prendendomi le eventuali responsabilità.
Tuttavia nel caso passasse qualche omino Telecom... si ricordi che il
sottoscritto è senza telefono da più di 20 giorni e dopo 13 telefonate
al 187 (per un banalissimo trasloco di linea), 1 intervento a vuoto
perché il tecnico non sa neppure dove arriva la linea telecom (in
strada), 1 bidone clamoroso, 1 intervento a vuoto perché "no riva i fii
daea centrae"...  sto perdendo la pazienza   :-P

--

*Stefano Fraccaro**
*Automation Department

<http://www.simec.it/>

*Simec **S.p.A.**- *via E. Fermi, 4 - 31030 Castello diGodego - Treviso,
Italy
Tel: +39.0423.7351
E-mail: *stefano.fraccaro a simec.it
*Web Site:*www.simec.it
*Web Site:*www.genius.simec.it**
**
*NOTICE: This message contains SIMEC SPA classified information intended
only for use of the addressed name above. If the reader of this message
is not the intended recipient or the employee or agent responsible for
delivering the message to the intended recipient, please note that
dissemination, distribution or copying of this communication is strictly
forbidden. Anyone who receives this communication in error should notify
us immediately by phone and return the original message to us at the
above address.
SIMEC SPA - all rights reserved