[MontelLUG] [OT] Modem ADSL - suggerimenti

DiegoF diegof a email.it
Ven 23 Dic 2016 08:32:33 CET

Very Interesting..
Thanks for new tips on the top of
the way of digital free indipendence
knowledge and matrix disclosure.
Proverò con quello che ho q.b.
step by step in "my cyberspace for dummies"
Questa sera per il brindisi
e le tirate d'orecchio non ci potrò essere
sorry, sono fuori zona..
Grazie, Cyborg